AlfaBreraClubBeNeLux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overstap naar een Brera

2 plaatsers

Ga naar beneden

Overstap naar een Brera Empty Overstap naar een Brera

Bericht  Edwin1967 wo jul 29, 2009 2:06 am

Ik rij al sinds jaar en dag in een Alfa Romeo GTV 3.0 24v (model 1997) en wil toch eens de overstap maken naar de opvolger; uiteraard de schitterende Brera. Ik twijfel nog tussen de 2.2 en de 3.2, als tweedehands. Heb helaas niet het geld voor een nieuwe en de GTV is nu ook niet zo veel meer waard voor inruil. Wel zeker een Sky Window versie met lederen bekleding en NAV scherm. Ik heb nu ook leder en er er is niets zo mooi, althans dat vind ik.

Hopelijk vind ik op dit forum wat meer info en beleving van de schitterende Brera.

Edwin1967

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 56
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 29-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Overstap naar een Brera Empty Aanschaf AR Brera.

Bericht  pietrobq4 wo jul 29, 2009 3:31 pm

Edwin welkom op het AlfaBreraClub forum. Een Brera is een genot om in te rijden elke dag weer. Ik heb zelf gekozen voor een 3.2 V6 Q4 Sky Window. Er staan er inmiddels velen te koop in Nederland en veel ook met lage km's. I love you

Als je eentje ziet van Februari 2006 dan is het er eentje die de dealers bij introductie op kenteken moetsen zetten. Velen zijn niet verkocht, gezien de prijzen. Maar je voor de helft van de prijs nu wagens kopen uit 2006. Kijk eens op www.GasPedaal.nl . bounce

Veel succes met je zoektocht, wil je meer weten dan hoor ik het wel ! flower
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 78
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum