AlfaBreraClubBeNeLux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe rijdt jou Brera ?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe rijdt jou Brera ? Empty Hoe rijdt jou Brera ?

Bericht  pietrobq4 ma sep 08, 2008 4:47 am

Laat eens horen hoe het technisch met jou Brera/Spider : 2.2 JTS, 2.4 JTD of 3.2 JTS V6 Q4 vergaan ? alien

Heb je problemen gehad en hoe opgelost, alle informatie is welkom ! cyclops
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 78
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe rijdt jou Brera ? Empty top

Bericht  Brera.nl za apr 28, 2012 1:04 am

Mijn Brera rijd echt super

Ben begonnen in een GT maar de Brera is toch net wat soepeler

Moet zeggen dat ik nu meer vermogen heb
Gt was een 19 JTD maar wel gechipt 185 pk
de Brera een 2,4 jtdmTI met 200 pk

Heb er wel een groot navigatie in laten zetten.Valt een beetje tegen.
Het is wel een orginele maar als ik t weer moest doen zou ik voor een JVC of vergelijkbaars gaan
kun je ook nog dvd kijken enz.

verder is het een top auto en je blijft toch redelijk exclusief ))))

ben er trouwens deze week 3 tegen gekomen

een rode en een donker rode deze reden naast het kanaal van Veghel richting Den Bosch en een zwarte in Scheveningen.

HMMMMM moet niet gekker worden lol!

Brera.nl
Brera.nl

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 45
Woonplaats : Son
Registration date : 31-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe rijdt jou Brera ? Empty BRERA.

Bericht  pietrobq4 zo apr 29, 2012 3:10 am

Mooi om te horen, denk dat alle Brera rijders dit wel onderschrjven. Ben zelf na 6 jaar Brera rijden, ruim 100.000 km, zeer tevreden. Zie zelf slechts zelden een collega Brera rijder. affraid
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 78
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe rijdt jou Brera ? Empty grote trip Brera alkmaar Berlijn Praag.

Bericht  posdijk do mei 31, 2012 8:32 am

pietrobq4 schreef:Laat eens horen hoe het technisch met jou Brera/Spider : 2.2 JTS, 2.4 JTD of 3.2 JTS V6 Q4 vergaan ? alien

Heb je problemen gehad en hoe opgelost, alle informatie is welkom ! cyclops

Hallo.
Brera 60.000 beurt gehad mankeerde niets alleen wat onbalans in banden en alles ververst en alle filters vervangen aan kosten 340 euro.
Daarna grote trip gemaakt verleden week eerst naar Berlijn kon ik eens kijken wat mijn Brera 2.2 in huis had de weg was rustig zeg maar leeg en hij sleurde tot 217 op de navigatie, 230 op de teller en toen ging hij gewoon niet harder (hard genoeg trouwens) het benzine verbruik is dan schrikbarend 1 op 5 daarna cruise control op 170 gezet wat een genot gewoon niet in de gaten dat je zo hard gaat.
Verder is het comfort geweldig ik was in 6 uur in Berlijn en stapte fluitend uit eigenlijk jammer dat wij er al waren benz.verbruik gem.1 op 8.5.
Een paar dagen later naar praag wat rustig aan gedaan tijd plenty niet boven de 140 geweest benzine verbruik gem.1 op 10.5.
Daarna weer naar Alkmaar 950 km cruise control op 150 gezet wat we vaak niet haalde vanwege de drukte maar toch aardig door kunnen rijden gem weer 1 op 10 maar!wat een heerlijke auto om in te rijden op dit soort trajecten na 9.5 uur weer thuis en weer zonder een spoor van vermoeidheid geweldig 1 brera gezien in praag een rode redelijk afgetrapt zag die er uit zonde. gemd verbruik over 2200km 1op9.5 Gr Arco
posdijk
posdijk

Aantal berichten : 18
Leeftijd : 64
Woonplaats : Alkmaar
Registration date : 25-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe rijdt jou Brera ? Empty Re: Hoe rijdt jou Brera ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum