AlfaBreraClubBeNeLux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

.........en eindelijk is het dan zover...........de Brera is gekocht !!!!

Ga naar beneden

.........en eindelijk is het dan zover...........de Brera is gekocht !!!! Empty .........en eindelijk is het dan zover...........de Brera is gekocht !!!!

Bericht  Paulus za dec 05, 2009 1:04 pm

Hallo beste clubleden,

ik wil me graag even voorstellen. Mijn naam is Paulus Persoon, ik ben 53 jaar en zelfstandig ondernemer. Ik heb een interieurspuiterij genaamd Prisma Colors in Udenhout, net boven Tilburg.
Met ingang van vandaag heb ik mezelf bij de Brera Club aangemeld.
Vanochtend heb ik mijn GT verkocht, en vanmiddag mijn Brera opgehaald.
Het betreft hier een donkergrijs metallic kleur, 3.2 V6 Q4 uitvoering van nov. 2006.
En mooiiiiiiiiiiiiiiiiii , geweldig !! Wat een power en wat een geluid.........wauh..........!!!

Ik heb de laatste anderhalf jaar een GT 1.9 JTD gereden en hiervoor een kleine 2 jaar een 166 2.5 V6.
Ben ook lid geweest van de 166 club, en daar ken ik volgens mij van naam Pieter van. Volgens mij reed die toen ook een 166.....of niet Pieter ??

Enfin, ik hoop dat dit forum ook zo aktief wordt als die van de 166 club, vooral Ton nam daar veel initiatief voor meetingen e.d.

Tot horens allemaal !

Groet

cheers Paulus cheers

Paulus
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

.........en eindelijk is het dan zover...........de Brera is gekocht !!!! Empty Paulus welkom op het Alfa Brera Forum Benelux !

Bericht  pietrobq4 di dec 08, 2009 10:38 am

Welkom Paulus op Alfa Brera Club Forum.

Goeie aanschaf een Brera 3.2 V6 Q4, daar ga je veel van genieten. Idd. had ik hiervoor een AR 166 2.4 JTD, verkocht in 2006 met 520.000 km op de teller. Had me in Juni 2006 al een Brera aangeschaft na mijn pensionering. Het is dubbel en dwars genieten in de Brera. Heb inmiddels bijna 80.000 km. gereden. bounce