AlfaBreraClubBeNeLux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

.........en eindelijk is het dan zover...........de Brera is gekocht !!!!

Ga naar beneden

.........en eindelijk is het dan zover...........de Brera is gekocht !!!! Empty .........en eindelijk is het dan zover...........de Brera is gekocht !!!!

Bericht  Paulus za dec 05, 2009 1:04 pm

Hallo beste clubleden,

ik wil me graag even voorstellen. Mijn naam is Paulus Persoon, ik ben 53 jaar en zelfstandig ondernemer. Ik heb een interieurspuiterij genaamd Prisma Colors in Udenhout, net boven Tilburg.
Met ingang van vandaag heb ik mezelf bij de Brera Club aangemeld.
Vanochtend heb ik mijn GT verkocht, en vanmiddag mijn Brera opgehaald.
Het betreft hier een donkergrijs metallic kleur, 3.2 V6 Q4 uitvoering van nov. 2006.
En mooiiiiiiiiiiiiiiiiii , geweldig !! Wat een power en wat een geluid.........wauh..........!!!

Ik heb de laatste anderhalf jaar een GT 1.9 JTD gereden en hiervoor een kleine 2 jaar een 166 2.5 V6.
Ben ook lid geweest van de 166 club, en daar ken ik volgens mij van naam Pieter van. Volgens mij reed die toen ook een 166.....of niet Pieter ??

Enfin, ik hoop dat dit forum ook zo aktief wordt als die van de 166 club, vooral Ton nam daar veel initiatief voor meetingen e.d.

Tot horens allemaal !

Groet

cheers Paulus cheers

Paulus
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

.........en eindelijk is het dan zover...........de Brera is gekocht !!!! Empty Paulus welkom op het Alfa Brera Forum Benelux !

Bericht  pietrobq4 di dec 08, 2009 10:38 am

Welkom Paulus op Alfa Brera Club Forum.

Goeie aanschaf een Brera 3.2 V6 Q4, daar ga je veel van genieten. Idd. had ik hiervoor een AR 166 2.4 JTD, verkocht in 2006 met 520.000 km op de teller. Had me in Juni 2006 al een Brera aangeschaft na mijn pensionering. Het is dubbel en dwars genieten in de Brera. Heb inmiddels bijna 80.000 km. gereden. bounce

Zoals je ziet is het forum nog in opbouw en rijden natuurlijk veel minder Brera's dan AR 166 wagens in Nederland. Kunnen evenwel nog zeker wat Brera's bij en het organiseren van een Brera meeting in 2010 hoort zeker tot de mogelijkheden ! Tot ziens ! cheers
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 78
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

.........en eindelijk is het dan zover...........de Brera is gekocht !!!! Empty Brera

Bericht  Paulus di dec 08, 2009 11:52 am

Hoi Pieter,

bedankt voor het welkom bij de club.
Ik denk dat wij elkaar toen getroffen hebben bij de Nieuwjaars-meeting van de 166 club in Soesterberg.
Ik ken me nog herinneren dat er een al wat "oudere" man Embarassed , hierbij aanwezig was met een Brera.
Klopt dit of was dat toen iemand anders ?

Groet

Paulus

Paulus
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

.........en eindelijk is het dan zover...........de Brera is gekocht !!!! Empty Meeting Soesterberg.

Bericht  pietrobq4 di dec 08, 2009 2:40 pm

Ja, dat was ik. ''Ouder'' wat is ouder ik ben nu 64 jaar en wil nog een tijdje mee. Ik heb 4 AR 166 wagens gehad en daar zakelijk ± 80.000 KM per jaar meegereden. Na pensionering had behoefde aan een 2 persoons-wagen. De achterbank kun je voor volwassenen in de Brera niet gebruiken. Brera bevalt mij uitstekend. Je ziet ze weinig op de op de weg, blijft ze exclusief. Tot ziens. drunken
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 78
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

.........en eindelijk is het dan zover...........de Brera is gekocht !!!! Empty Re: .........en eindelijk is het dan zover...........de Brera is gekocht !!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum