ALARM 2009 - 2 augustus 2009 - Zoetermeer
3 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ALARM 2009 - 2 augustus 2009 - Zoetermeer
Wat een leuke dag was het vandaag weer.
Het was vanmorgen wel ff schrikken toen ik de gordijnen open deed. Het kwam hier met bakken de lucht uit. Maar ja.. uiteraard er toch maar naar toe. Omstreeks half 11 waren we ter plekke. En begonnen we met het opbouwen van het terein. De meeste afgesproken stand waren perfect op tijd. Helaas had ik wel een paar afzeggingen van stands ivm de verwachte regen. Maar desalniettemin hadden we toch een mooie kraam bezetting.
Omstreeks 12:30 werd het droog !!
Maar dan is het afwachten of er niet veel mensen afhaken vanwege de regen s'morgens. Toen bleek maar weer hoe fanatiek de Alfisten zijn. Het was echt een gigantische opkomst. Waarvoor dank aan jullie allen !!
Ik schat zo'n 250 a 260 auto's (er gaan er weer wat weg, en er komen weer een paar andere bij..) En daarmee is de meeting wederom groter als voorgaande jaren !!
Ik heb net al een klein rondje fora gedaan.. en niks anders dan positieve berichten !
Klapstuk op de meeting was ook wel de 8C ! Erg leuk gezicht toen deze kwam aanrijden. Al die alfisten die op de wagen af kwamen
Ook nog even een bedankje aan alle Clubs die weer hun medewerking hebben verleend. En uiteraard alle stands die gekomen zijn. !!
Verder hier nog wat foto's
Een aantal clubstands.
Scarb
De 156 club die een bbq meeneemt
De 166 club die van tevoren al geweest is om een plek te reserveren..
Leuk was dit jaar dat het toch wat gevarieerder was , wat modellen betreft.. van oud tot nieuw.
Het vernieuwde Carbella
Carclean
CSC uitlaten benelux.
Maurene met het glaswerk kraam
Uiteraard de familie van den Berg bedankt voor de Horeca !
En hier werd goed gebruikt van gemaakt !
De jongens van H&S corse !
Alfa dealer Maasland bedankt voor de komst.. en het regelen van de 8C
Ook leuk om te zien dat mensen zelf ook dingen te koop aanbieden.
En dat het druk was, is hier wel te zien.
We groeien bijna uit het parkeerterrein.
Volgend jaar de 5x ALARM.. Moet toch ook weer een bijzonder leuke dag worden.
Iedereen bedankt voor de komst.
mvg
Harold & Bas
Het was vanmorgen wel ff schrikken toen ik de gordijnen open deed. Het kwam hier met bakken de lucht uit. Maar ja.. uiteraard er toch maar naar toe. Omstreeks half 11 waren we ter plekke. En begonnen we met het opbouwen van het terein. De meeste afgesproken stand waren perfect op tijd. Helaas had ik wel een paar afzeggingen van stands ivm de verwachte regen. Maar desalniettemin hadden we toch een mooie kraam bezetting.
Omstreeks 12:30 werd het droog !!
Maar dan is het afwachten of er niet veel mensen afhaken vanwege de regen s'morgens. Toen bleek maar weer hoe fanatiek de Alfisten zijn. Het was echt een gigantische opkomst. Waarvoor dank aan jullie allen !!
Ik schat zo'n 250 a 260 auto's (er gaan er weer wat weg, en er komen weer een paar andere bij..) En daarmee is de meeting wederom groter als voorgaande jaren !!
Ik heb net al een klein rondje fora gedaan.. en niks anders dan positieve berichten !
Klapstuk op de meeting was ook wel de 8C ! Erg leuk gezicht toen deze kwam aanrijden. Al die alfisten die op de wagen af kwamen
Ook nog even een bedankje aan alle Clubs die weer hun medewerking hebben verleend. En uiteraard alle stands die gekomen zijn. !!
Verder hier nog wat foto's
Een aantal clubstands.
Scarb
De 156 club die een bbq meeneemt
De 166 club die van tevoren al geweest is om een plek te reserveren..
Leuk was dit jaar dat het toch wat gevarieerder was , wat modellen betreft.. van oud tot nieuw.
Het vernieuwde Carbella
Carclean
CSC uitlaten benelux.
Maurene met het glaswerk kraam
Uiteraard de familie van den Berg bedankt voor de Horeca !
En hier werd goed gebruikt van gemaakt !
De jongens van H&S corse !
Alfa dealer Maasland bedankt voor de komst.. en het regelen van de 8C
Ook leuk om te zien dat mensen zelf ook dingen te koop aanbieden.
En dat het druk was, is hier wel te zien.
We groeien bijna uit het parkeerterrein.
Volgend jaar de 5x ALARM.. Moet toch ook weer een bijzonder leuke dag worden.
Iedereen bedankt voor de komst.
mvg
Harold & Bas
Harold- Aantal berichten : 45
Registration date : 03-02-09
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» * ALARM 2013 * 4 Augustus 2013
» ALARM 2014 - 3 AUGUSTUS
» van plan brera aan te kopen
» *ALARM 2011* - 31 Juli 2011
» Eigen willetje van het alarm?