AlfaBreraClubBeNeLux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brera ZONDER Skyview ombouwen naar met Skyview....

Ga naar beneden

Brera ZONDER Skyview ombouwen naar met Skyview.... Empty Brera ZONDER Skyview ombouwen naar met Skyview....

Bericht  Barthos zo dec 08, 2013 2:49 am

Beste Alfisten, reeds heel wat Alfa gehad (momenteel Spider, 166 Facelift) heb ik er een (bijna) nieuwe bij... een Brera... yessss... prachtige wagen die ik voor prikje kunnen kopen heb met 42000 km. Hééééél jammer dat er geen Skyview in zit Sad((... kBen een heel handige Harry... dus het prikkelt wel om dei om te bouwen. Is er iemand die reeds de binnenbekleding heeft verwijderd. Op Engelsstalige sites lees ik dat er WEL een opening is en dat je het (transparante) glas ziet. Toch even luisteren bij andere Brera Alfisten of dit wel zo is voor ik aan de slag ga. Waar kan ik een dak binnenbekleding (en glas) vinden (ideaal van pert total) door te bestellen ed. Moet vindbaar zijn in geval van herstel ongeval etc. kBen heel nieuwsgierig naar jullie ervaringen... alvast hartelijk dank en tot... cuero sportivo ;-)))... grtz Bart Smile 

Barthos

Aantal berichten : 1
Registration date : 08-12-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum