AlfaBreraClubBeNeLux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meer hoofdruimte met of zonder skyview

3 plaatsers

Ga naar beneden

Meer hoofdruimte met of zonder skyview Empty Meer hoofdruimte met of zonder skyview

Bericht  IronWire vr jan 14, 2011 2:11 am

Ik ben sinds jaar en dag een alfa fan (3 x 156, 1 x 166) en momenteel bezit ik een GT JTD.
Binnenkort wil ik mijn GT gaan inruilen voor een Brera 2.4 JTD. Mijn vraag is of ik dit gezien mijn lengte (1.90) verstandig is.
Sommigen beweren dat je dan een wagen zonder skyview moet nemen en anderen beweren weer dat je met skyview dak meer hoofdruimte hebt.
Wat is waar? Ik had hierover graag uitsluitsel alvorens ik serieuze stappen ga ondernemen. Alfa dealers bij mij in de buurt hebben momenteel geen Brera's staan dus ik kan het even
niet zelf uitproberen. Very Happy

IronWire

Aantal berichten : 2
Registration date : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meer hoofdruimte met of zonder skyview Empty Re: Meer hoofdruimte met of zonder skyview

Bericht  JJAH ma jan 17, 2011 3:59 pm

Beste IronWire,

Ik ben zelf 1,87 m en heb een 2.2 JTS zonder skywindow en ik zit er prima in. Heb totaal geen last van mijn lengte c.q. een te laag plafond.

Succes en het is een heerlijke auto om mee te rijden.

Groeten

Jan Jaap Hartman
JJAH
JJAH

Aantal berichten : 3
Leeftijd : 48
Woonplaats : Bennekom
Registration date : 20-05-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meer hoofdruimte met of zonder skyview Empty Hoogte Brera.

Bericht  pietrobq4 di jan 18, 2011 12:45 am

Ik heb een AR Brera 3.2, ben ook 1,87 mtr. verder redelijk breed. Maar de zitruimte geeft geen problemen. Heb wel sky-vieuw en dit geeft idd. meer ruimte. Weet niet waar je woont, kunnen misschien afspraak maken om in mijn Brera te proefzitten en rijden.

Brera een heerlijke wagen, geniet elke dag. Succes. bounce
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 78
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Meer hoofdruimte met of zonder skyview Empty Hoogte Brera

Bericht  IronWire di jan 18, 2011 5:23 am

pietrobq4 schreef:Ik heb een AR Brera 3.2, ben ook 1,87 mtr. verder redelijk breed. Maar de zitruimte geeft geen problemen. Heb wel sky-vieuw en dit geeft idd. meer ruimte. Weet niet waar je woont, kunnen misschien afspraak maken om in mijn Brera te proefzitten en rijden.

Brera een heerlijke wagen, geniet elke dag. Succes. bounce

Bedankt voor jullie reacties, 2 rijders met 1,87 dat is toevallig Cool Ik maak me wel nog steeds zorgen over die 3 cm lengte die ik meer heb....
Ook bedankt voor het aanbod om te gaan rijden en uitproberen, jij woont in de buurt van Leiden en ik ben wel Nederlander maar woon in het grensgebied in België in de buurt van Maaseik. Dit is helaas wel wat erg ver weg Rolling Eyes

IronWire

Aantal berichten : 2
Registration date : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meer hoofdruimte met of zonder skyview Empty Hoogte Brera.

Bericht  pietrobq4 di jan 18, 2011 9:24 am

Woon zelfs nog een stukje noorderlijker in Nederland, bij Giethoorn/Steenwijk, enkele reis 300 km. Maar ik ben elk jaar wel enige keren in Belgie. Eerste keer dit jaar op 1 Mei a.s. voor de Ardennenrit. In September de Giro van Geert enz.

Maar die drie cm. pak je 2 cm met sky-vieuw en 2 cm. als je geen elektrische stoel neemt, gewone stoelen liggen iets lager. Dus met een beetje mazzel past het allemaal. Maar je, het beste is het om het uit te proberen en een goede proefrit te maken.

Maar misschien ben je bij de Belgische evenementen/meetings. Laat maar horen. Aanbod blijft staan. Hoor je. affraid
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 78
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Meer hoofdruimte met of zonder skyview Empty Re: Meer hoofdruimte met of zonder skyview

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum