AlfaBreraClubBeNeLux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog even wachten....

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nog even wachten.... Empty Nog even wachten....

Bericht  brerarissima zo aug 09, 2009 2:21 pm

Hallo allemaal,

Ze is eindelijk besteld! Door alle perikelen met de overgang van Alfa Romeo naar Fiat Auto heeft het even geduurd, maar toch. Als Luigi terugkomt van vakantie, mag 'ie een zwarte Brera 1750 Tbi met cuoio ferarri en 18 inch velgen gaan maken..... Very Happy De velgen zijn trouwens de "oude" 7 gaats die eigenlijk op MY09 niet leverbaar zijn. Maar ik vind ze geweldig en kon wat regelen met de dealer....

Momenteel moet ik het nog even doen met een GT 1.9 JTD 16v die door Squadra vakkundig naar 180 pk/ 360NM getild is. De afgelopen 4 jaar ben ik ook actief geweest op het GT forum onder de naam GT Thema. Laatste deel van de nick slaat op de 2e bolide op de oprit. Een Lancia Thema 3.0 V6 uit 1994, juist ja met Arese V6.

Hoop dat het aantal leden gaat toenemen. Dat moet haast wel gezien de aantrekkelijk vanafprijzen die Alfa nu hanteert. Natuurlijk ook weer niet te, want de Brera moet wel een exclusieve verschijning blijven. Cool

Salve!
Patrick
brerarissima
brerarissima

Aantal berichten : 2
Registration date : 10-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog even wachten.... Empty Brera 1750 TBi

Bericht  pietrobq4 vr sep 11, 2009 10:55 am

Gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe Brera. Zal een van de eerste 1750 TBi zijn in Nederland. We verwachten wel foto's en informatie over de wagen. Succes ! affraid
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 78
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum