AlfaBreraClubBeNeLux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brera banden

4 plaatsers

Ga naar beneden

Brera banden Empty Brera banden

Bericht  katie449 ma maa 30, 2009 4:10 am

hoi, ik heb net mijn vraag gesteld op het Alfaforum en zie nu pas dat dit forum bestaat ; dus ik herhaal mijn vraag :

mijn Brera is in de garage voor een 30.000 km onderhoud.
Ik kreeg zopas telefoon dat mijn voorste banden aan vervanging toe zijn : kostprijs 300 € per band = band + werk.
Ten eerste lijkt me dit wel vroeg, bovendien vraag ik me af of de prijs niet aan de hoge kant ligt .
Kan ik niet beter een bandencetrale contacteren ?
Graag iemands mening hierover ; ik heb hiervoor nog nooit met een Alfa gereden en heb geen ervaring met de garage.

(18'' Sportivo elegante lichtmetalen velgen ) het nummer van de banden heb ik hier nu niet, aan gezien de auto in de garage staat.

ALFA ROMEO Brera 2.4 JTDM 20v Sky Window (3d) 200pk is het type waar ik mee rijd.
katie449
katie449

Aantal berichten : 6
Registration date : 30-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Brera banden Empty Katie449, welkom op het Brera Forum !

Bericht  pietrobq4 ma maa 30, 2009 2:48 pm

Katie welkom op het Brera Forum in opbouw. Hopenlijk je kun je hier iets aan bijdragen. Op het Alfa Forum heb ik je antwoord gegeven op je bandenprobleem. Succes met je keuze. affraid

Ik wijs je erop dat resp. eind April en eind Mei a.s. in Belgie 2 mooie Alfa ritten wordrn gereden in de Ardennen en Pajottenland. Zie voor informatie bij Meetings ! bounce
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 78
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Brera banden Empty Re: Brera banden

Bericht  katie449 di maa 31, 2009 9:46 am

leuk dat dit forum bestaat !
ik heb mijn auto terug , ik heb nog eens gekeken en het zijn

P zero nero 235/45 ZR 18 98 Y.

Er is duidelijk een verschil voor en achter , maar misschien kan ik toch nog een 10.000 km rijden en dan de 4 banden samen vervangen.

Het grote onderhoud kostte me 300 € , niks speciaals aan gedaan , en dat lijkt me ook een aanvaardbare prijs.
katie449
katie449

Aantal berichten : 6
Registration date : 30-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Brera banden Empty Banden Pzero Nero.

Bericht  pietrobq4 wo apr 01, 2009 1:40 pm

Zelfde banden heb ik er ook onderliggen. Als je straks 4 nieuwe banden aanschaft zou ik ook de hele wagen laten uitlijnen, weet jhe zeker dat ze goed staan ewn dat spaart weer bandenslijtage ! Succes. bounce
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 78
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Brera banden Empty Re: Brera banden

Bericht  deltabelg do jul 02, 2009 9:37 am

ik heb er michelin pilot sport op laten zetten gaan iets langer mee
deltabelg
deltabelg

Aantal berichten : 12
Leeftijd : 43
Registration date : 16-09-08

http://www.forza-italia.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Brera banden Empty Re: Brera banden

Bericht  AR 159 do jul 16, 2009 11:50 pm

€ 300,- per band is ook veel te veel. Kijk op internet en je vind je banden voor prijzen tussen de € 170,- en € 200,-. Die worden dan vaak gratis geleverd en montage mag ook niet meer kosten dan zo'n € 30,- euro per band incl. BTW. Dat scheelt je dus een heleboel geld per band.

Uitlijnen heb ik ook laten doen. Heb er veel profijt van. Kostte mij ong. € 75,-
AR 159
AR 159

Aantal berichten : 6
Registration date : 30-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Brera banden Empty Re: Brera banden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum