AlfaBreraClubBeNeLux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brera 1750TBi SkyWindow gekocht

2 plaatsers

Ga naar beneden

Brera 1750TBi SkyWindow gekocht Empty Brera 1750TBi SkyWindow gekocht

Bericht  Sportiva-Italia wo okt 29, 2014 2:12 pm

Nieuws nieuws nieuws!! ***tromgeroffel***

Ben vandaag naar Haarlem geweest en heb een zwarte Alfa Brera 1750 TBi gekocht, met zwart lederen interieur en SkyWindow. Auto is in 2009 uit de fabriek gerold en in 2010 in Duitsland op kenteken gezet.

Sinds een paar maanden is ie in Nederland en heeft een complete onderhoudshistorie, met TÙV keuring, complete beurt en alles voordat ie naar Nederland kwam. Iets meer dan 32.000 km op de teller en als ik zeg strak in de lak, druk ik me zachtjes uit. Ben met iemand van Mijnautoscout.nl om de auto heen geweest en auto op de brug gehad en er mankeert niets aan!

Probleem van het display wat ik had opgemerkt, bleek een poetsfout te zijn, maar de enigste optie voor deze prijs was het ´rubber´ materiaal er helemaal afpoetsen, want alles liet los. Dus wat aan het onderhandelen geweest over alles en dankzij een van de verkopers, die zich bezig houdt met het importeren van Alfa´s, kreeg ik toch korting en krijg een Massimo/tuningsbeurt van Squadra voor de helft! Hij zou daar een dezer dagen toch naar toe, dus scheelt het mij weer benzine.

De auto is sowieso het geld waard, want tot 2016 geen APK, heeft net een dikke beurt gehad, dus voorlopig zijn de onderhoudskosten 0,0.
Garantie van / door Mijnautoscout.nl overgenomen, wat ook aardig scheelt, PLUS dat ik evt. reparaties gedurende die periode bij m´n eigen dealer mag laten doen. Dus hoef daarvoor niet naar Haarlem.

Ik kon er gemakkelijk in zitten, dus de hoofdruimte is prima!. Stoel beetje kantelen en wat naar achteren en je zit perfect. Had na een poosje al het gevoel alsof ik vaker in die auto had gereden, dus goed teken. Geen trilling, geen steenslag.. niets niets mankeert er aan Smile

Brera 1750TBi SkyWindow gekocht IMG_0071_zpsefae399c

Diashow: klikken maar...
Sportiva-Italia
Sportiva-Italia

Aantal berichten : 17
Leeftijd : 54
Woonplaats : Omg. Leeuwarden
Registration date : 27-07-09

http://www.sportiva-italia.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Brera 1750TBi SkyWindow gekocht Empty Aanschaf Brera.

Bericht  pietrobq4 di nov 04, 2014 3:08 pm

Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van deze mooie Brera. Daar ga je veel plezier aan beleven.

Alle Brera rijders zijn blije rijders in hun zeer fraaie wagens. Veel fijne km's. Laughing
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 78
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Brera 1750TBi SkyWindow gekocht Empty Re: Brera 1750TBi SkyWindow gekocht

Bericht  Sportiva-Italia wo nov 05, 2014 3:07 pm

Dank je Wink Zal wel lukken met 230 pk Smile
Sportiva-Italia
Sportiva-Italia

Aantal berichten : 17
Leeftijd : 54
Woonplaats : Omg. Leeuwarden
Registration date : 27-07-09

http://www.sportiva-italia.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Brera 1750TBi SkyWindow gekocht Empty Re: Brera 1750TBi SkyWindow gekocht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum